Om het gebruikersmenu te openen moet u klikken op het menu Gebruikers gevolgd door het submenu Gebruikers.
In het gebruikersoverzicht kunt u een nieuwe gebruiker toevoegen door op de " + "
toevoegen knop te klikken. U kunt ook een bestaande gebruiker vinden door het zoekveld bovenin het scherm te gebruiken. In het zoekscherm kunt u de volgende items zoeken en filteren:
Dit icoon is het "Bewerken" icoon, door op dit icoon te klikken opent u de informatie van deze gebruiker en kunt u deze verder bewerken. .
Dit icoon is het "Sync" icoon, na het klikken op dit icoon krijgt u een pop-up scherm met de vraag of u de gebruiker wilt synchroniseren met de scanners of de gebruiker wilt verwijderen uit de scanners.
Dit icoon is het "Verwijderen" icoon, door hierop te klikken kunt u de gebruiker verwijderen volledig uit uw EasySecure omgeving.
Klik op de knop "Edit" icoon of op de regel zelf om de gebruiker te openen. Of klik op "Toevoegen" om een nieuwe gebruiker aan te maken. U komt op het volgende scherm
Gelieve alle nodige informatie in te vullen:
Gelieve alle nodige informatie in te vullen:
Rechts onderaan uw scherm vindt u verschillende lege 'Informatie Velden'. U kunt deze velden gebruiken om extra informatie toe te voegen.
U kunt nu beginnen met de enrollment van een toegangskaart, mobiele kaart, code, vingersjabloon, gezicht of nummerplaat. Na de gebruikersinschrijving moet u de gebruiker nog synchroniseren met de scanner(s). Deze functies worden uitgelegd in de volgende gerelateerde artikelen: