Om een kaart te registreren moet u klikken op het Kaart icoon in de "Mijn identificatie" sectie van het gebruikersprofiel.
U ziet dan het volgende venster:
Er zijn twee verschillende manieren om een nieuwe kaart te registreren. U kunt onze USB scanner gebruiken voor kaartregistratie of u kunt één van de toegangscontrole / tijdregistratie apparaten gebruiken die aangesloten zijn op uw omgeving.
Registratie met de USB-scanner:
- Zorg ervoor dat de USB-scanner op uw PC is aangesloten.
- Klik met de muis in het veld "Enroll with USB scanner
- Plaats de kaart op de USB scanner.
- U zult een kaartnummer toegevoegd zien aan het veld. Er wordt een nieuwe waarde ingesteld in de velden "Card ID" en "Card Custom".
- U kunt nu de vensters sluiten.
- Vergeet niet om de gebruikersinformatie te synchroniseren na het registreren van een nieuwe toegangskaart.
Om te registreren met behulp van een aangesloten Toegangscontrole / Tijdregistratie apparaat:
Selecteer in het uitklapmenu de scanner die u wilt gebruiken om de kaart te registreren. Het is aanbevolen om de scanner te gebruiken die het dichtst bij uw locatie staat.
Nadat u op de knop Kaart lezen heeft geklikt, heeft u +/- 10 seconden om de kaart voor deze scanner te plaatsen.
- Selecteer de scanner die u wilt gebruiken om de kaart te lezen in het drop down menu.
- Klik nu op de Lees kaart knop om de kaart te scannen.
- U zult de LED-verlichting van de geselecteerde scanner geel zien knipperen.
- Plaats uw kaart voor deze lezer binnen 10 seconden nadat u op de leesknop hebt geklikt.
- Na het plaatsen van de kaart hoort u een bevestigend geluid uit de scanner komen en wordt het lampje groen.
- Klik op de knop Opslaan onderaan het scherm. De kaart is nu met succes geregistreerd bij deze gebruiker.
- Vergeet niet om de gebruikersinformatie te synchroniseren na het registreren van een nieuwe toegangskaart!
Verwante artikelen:
- Synchronisatie voor één gebruiker - Na het registreren van een (nieuwe) kaart moeten de gebruikersgegevens met de scanners worden gesynchroniseerd.
- Totale synchronisatie - Na het registreren van een (nieuwe) kaart moeten de gebruikersgegevens met de scanners worden gesynchroniseerd.
Heeft u nog vragen over kaartregistratie? Neem contact op met onze support desk en wij helpen u graag verder.
U kunt ons bereiken per telefoon of e-mail. U kunt ook direct chatten of een ticket aanmaken binnen uw EasySecure software omgeving of ons helpcenter.
support@easysecure.com
+ 31 (0) 85 015 0000.