EasySecure - Hoe kan ik 1 persoon synchroniseren?

EasySecure - Hoe kan ik 1 persoon synchroniseren?



Om in uw EasySecure software een gebriker te synchroniseren met de scanners dient u eerst in te loggen met uw standaard gegevens. 
Klik links in het menu op 'Gebruikers'.

Zoek hier eerst de gebruiker op die u wilt synchroniseren, dit kunt u doen door middel van de naam in te typen in het zoekveld of door de gebruikers lijst te scrollen tot u de gebruiker ziet. Klik op de gebruiker of het bewerk icoon om de gegevens te openen. Indien gewenst kunt u ook direct het synchronisatie scherm openen door op het  icoon te klikken aan de rechterzijde van de gebruiker.

Klik op de gebruiker op de gebruikers kaart te openen. Onder de profielfoto ziet u een knop 'synchroniseren'. 



Klik op de knop 'synchroniseren'. Het volgende scherm opent. 



Selecteer hier de locatie waar u de synchronisatie voor wilt uitvoeren en klik vervolgens op 'Synchroniseer gebruiker' om de gebruikersgegevens naar de scanner(s) toe te sturen of uit de scanner te verwijderen. Wacht altijd tot de melding 'succesvol gesynchroniseerd' in beeld verschijnt. De synchronisatie is nu voltooid en de gebruikersgegevens zijn beschikbaar in de scanner. 


Alle wijzigingen doorsturen:
Het is ook mogelijk om vanuit uw gebruikerscherm direct alle wijzigingen door te sturen naar de scanner. Alle nieuwe kaarten, vingers en gewijzigde rechten stuurt u automatisch door met deze knop. 

Open het gebruikersscherm en klik bovenaan op de knop 'synchroniseer alle wijzigingen'







Selecteer hier de locatie waar u de synchronisatie voor wilt uitvoeren en klik vervolgens op 'Synchroniseer gebruiker' om de gebruikersgegevens naar de scanner(s) toe te sturen of uit de scanner te verwijderen. Wacht altijd tot de melding 'succesvol gesynchroniseerd' in beeld verschijnt. De synchronisatie is nu voltooid en de gebruikersgegevens zijn beschikbaar in de scanner. 

Heeft u toch nog vragen ? Onze support afdeling staat u uiteraard graag te woord:




    • Related Articles

    • EasySecure - Hoe kan ik een complete synchronisatie uitvoeren?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe kan ik gebruikers toevoegen/beheren?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe kan ik inloggen?

      Ga met uw browser naar de volgende webpagina om uw EasySecure omgeving te openen:   http://i3.identysoft.com Inloggen is mogelijk door een juiste combinatie van bedrijfsnaam, gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Let op! Deze gegevens zijn ...
    • EasySecure - Hoe voeg ik een mobiele kaart toe?

      Mobiele toegangscontrole & tijdregistratie is nu beschikbaar bij EasySecure. Veilig, eenvoudig en geschikt voor iPhone en Android toestellen. Met Mobile Access kunt u uw eigen smartphone gebruiken als sleutel voor toegang tot deuren en het ...
    • EasySecure - Hoe kan ik toestemming voor biometrie vastleggen in de software?

      Biometrie staat voor gemak en veiligheid. Geen verloren kaarten, vergeten codes en geen passen in omloop. Veel gemak voor werkgever én werknemer, maar bij tijdregistratie nooit verplicht. En dat laatste is van doorslaggevend belang. De werknemer ...