EasySecure - Hoe voeg ik een mobiele kaart toe?

EasySecure - Hoe voeg ik een mobiele kaart toe?

Mobiele toegangscontrole & tijdregistratie is nu beschikbaar bij EasySecure. Veilig, eenvoudig en geschikt voor iPhone en Android toestellen.

Met Mobile Access kunt u uw eigen smartphone gebruiken als sleutel voor toegang tot deuren en het registreren van de tijd- en aanwezigheid. Door uw smartphone als sleutel te gebruiken wordt het beheren en gebruiken van een toegangskaart een stuk eenvoudiger, sneller en veiliger.

Het uitgeven en intrekken van een toegangskaart wordt een stuk eenvoudiger. Vanuit uw software omgeving stuurt u direct een mail of sms naar de gebruiker om de mobiele kaart op te halen. Omdat men de eigen smartphone als sleutel gebruikt verminderd dit het risico op verlies en onderhoudskosten bij het vervangen van toegangskaarten.

Hoe voeg ik een mobiele kaart toe?
  1. Open uw cloud omgeving 
  2. Ga naar het gebruikers menu
  3. Voeg een nieuwe gebruiker toe of bewerk een bestaande gebruiker
  4. U komt in het volgende scherm.
    1. Bekijk eventueel het volgende artikel voor het aanmaken van nieuwe gebruikers


  1. Zorg dat een geldig email adres is ingevoerd voor het toesturen van de kaart. Gebruik hiervoor het veld 'Emailadres' onder 'Extra Informatie'. Klik vervolgens op opslaan. 
  2. Klik nu op 'Mobiele Kaart'. 
  3. U komt in het volgende scherm.


  1. In het veld 'Card ID' is het mogelijk om een willekeurig cijfer in te voeren. Het is ook mogelijk om op 'Vul Gebruikers ID' te klikken om dit veld te vullen. Klik vervolgens op opslaan. 
  2. Het volgende scherm is zichtbaar.



  1. Klik bij 'Mobiele Kaarten' op 'Versturen' voor het versturen van de mobiele kaart. De gebruiker kan de kaart nu ophalen via zijn/haar email. 
  2. Klik op 'Opslaan' en vervolgens op 'Sluit'
  3. Om de gegevens te kunnen gebruiken dient u de gebruiker te synchroniseren.
  4. Bekijk het volgende artikel met meer informatie over het uitvoeren van een synchronisatie.

Werkt het toevoegen van een nieuwe kaart niet naar behoren? Heeft u nog vragen of kunnen wij ergens anders bij assisteren? Wij helpen u graag verder! support@easysecure.com / +31(0)85 015 0000. 

Gerelateerde Artikelen

  1. Hoe kan ik gebruikers toevoegen/beheren?
  2. Hoe kan ik 1 persoon synchroniseren?



    • Related Articles

    • EasySecure - Hoe download en gebruik ik een mobiele kaart?

      Mobiele toegangscontrole is nu beschikbaar bij EasySecure. Veilig, eenvoudig en geschikt voor iPhone en Android toestellen. Met Suprema Mobile Access kunt u uw eigen smartphone gebruiken als sleutel voor toegang tot deuren en het registreren van de ...
    • BioStar 2 - Hoe download en gebruik ik een mobiele kaart?

      Mobiele toegangscontrole is nu beschikbaar bij EasySecure. Veilig, eenvoudig en geschikt voor iPhone en Android toestellen. Met Suprema Mobile Access kunt u uw eigen smartphone gebruiken als sleutel voor toegang tot deuren en het registreren van de ...
    • EasySecure - Mobiele kaart werkt niet

      Het is mogelijk om uw mobiele telefoon te gebruiken als toegangskaart. Vanuit onze software kunt u een kaar toesturen naar een email adres. Deze kan worden opgehaald met onze Airfob app.  In deze app is het mogelijk om 'op de kaart te drukken' om ...
    • BioStar 2 - Mobiele Kaart werkt niet

      Wanneer je de kaart ingedrukt houd maar niet reageert op de scanner kunt u de volgende stappen uitvoeren. Android: 1. Ga naar instellingen - Biometrie en beveiliging 2. Onder Privacy klik op App-machtigingen 3. Klik op locatie-machtigingen 4: Zorg ...
    • EasySecure - Hoe blijft de mobile credential app werken op de achtergrond?

      Door de app als ‘background’ in te stellen werkt de mobiele kaart ook wanneer het display is uitgeschakeld. Foreground Mode vs. Background Mode A.  Foreground De app en mobiele kaart werkt alleen wanneer de app is geopend.   Open de app en hou de ...