EasySecure.cloud - Hoe werken de toegangsrechten?

EasySecure.cloud - Hoe werken de toegangsrechten?






Toegangsrechten worden in EasySecure gebruikt om te definiƫren hoe gebruikers toegang krijgen tot bepaalde deuren of bepaalde registratieterminals mogen bedienen. In EasySecure definiƫren we eerst een aantal lagen om deze toegangsrechten op te bouwen, voordat we ze uiteindelijk koppelen aan een specifieke gebruikersgroep.

Deze lagen zijn verdeeld in:

  1.  Scanners
  2. Deuren
  3. Zones
  4. Tijdschema's
  5. Toegangsrechten
  6. Gebruikersgroepen

In het volgende schema laten wij zien hoe deze lagen samenwerken:

 

 

Wanneer alle apparaten, deuren en zones correct zijn toegevoegd, kunnen we een gebruikersgroep aanmaken om te koppelen aan specifieke gebruikers en de toegangsrechten aanmaken.
Lees het volgende artikel voor meer informatie over de scanners, deuren en zones.

Ga naar het menu Gebruikers en selecteer "Groepen".

 

 

Klik op "Toevoegen" om een nieuwe gebruikersgroep aan te maken."

 

Voer de groepsnaam in en bevestig met "Opslaan".

 

Als de zones goed gedefinieerd zijn, kunnen we ze via het toegangsmenu aan de aangemaakte groep koppelen:

 

  1. Selecteer in het menu "Toegangscontrole". 
  2. Klik op "Groep toevoegen".  
  3. Selecteer de gebruikersgroep uit de lijst om het selectiescherm voor de toegangsrechten te openen

 

De zones zijn nieuw zichtbaar en kunnen worden geselecteerd en gecombineerd met gewenste tijdschema's

 

Klik op opslaan om de selectie te bevestigen. De toegangsrechten zijn nieuw zichtbaar in de rechterkolom voor een overzicht van de bestaande regels.

 

Verwante Artikelen:

  1. EasySecure.cloud - Hoe kan ik gebruikers toevoegen, bewerken of verwijderen
  2. EasySecure.cloud - Hoe maak je een tijdschema
  3. EasySecure.cloud - Hoe voer ik een complete synchronisatie uit

  Heeft u vragen over de toegangsrechten? Neem dan contact op met onze support desk en wij helpen u graag verder.

U kunt ons bereiken per telefoon of e-mail. U kunt ook direct chatten of een ticket aanmaken binnen uw EasySecure software omgeving of ons helpcenter.

support@easysecure.com
+ 31 (0) 85 015 0000.


    • Related Articles

    • EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdschema's?

      Tijdschema's kunnen worden gebruikt om toegangsgroepen aan te sluiten.. U kunt bepalen welke groepen welke deuren tussen welke tijden kunnen betreden. Bijvoorbeeld: een groep met de naam 'werknemers' heeft alleen toegang tot bepaalde deuren van ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werkt de opbouw van locaties, scanners, deuren en zones

      Zodra u bent ingelogd op uw EasySecure omgeving is het menu aan de linkerzijde van uw scherm zichtbaar. Door op het ˅ icoontje te klikken of door op de naam zelf te klikken, kunt u de verschillende menu's verder uitklappen om de submenu's zichtbaar ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werkt het overzicht toegangsrechten?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure.cloud - AVG, Biometrie & Toegangscontrole

      Bekijk onze privacy pagina voor de meest recente informatie over dit onderwerp De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) is een verordening die geldt in de hele Europese Unie (EU). Dankzij de AVG is de bescherming van persoonsgegevens in alle ...
    • EasySecure.cloud - Hoe voer ik een complete synchronisatie uit

      In dit artikel laten wij u zien hoe u een volledige synchronisatie van het systeem kunt uitvoeren. Alle terminals voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid binnen het EasySecure platform hebben hun eigen geheugen. Alle wijzigingen moeten ...