Lijst Gebruikers-Scanners

EasySecure.cloud - Hoe werkt het overzicht toegangsrechten?

Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult u bepaalde menu’s wel of niet zien. Onder het menu 'Rapporten' kunt u het rapport 'Overzicht Toegangsrechten' terugvinden. 


Onder het kopje 'Overzicht Toegangsrechten' kunt u een overzicht terugvinden welke gebruikers toegang hebben tot welke scanners.

Bij gebruikers kiest u de gebruiker waarvan u wilt weten tot welke scanner hij/zij toegang heeft. Wilt u direct alle gebruikers zien? Zet dan de schuif knop naast 'Selecteer alle gebruikers'  op JaOm een andere selectie te maken van gebruikers of scanners kunt u de knop naar Nee schuiven om vervolgens in een lijst aan te vinken wie er meegenomen dienen te worden in het rapport.


 

Klik vervolgens op 'Genereer Rapport' om het rapport te genereren. 

Bij vragen u uiteraard contact opnemen met de support desk van EasySecure International. Wij helpen u graag! 


    • Related Articles

    • EasySecure.cloud - Overzicht onder de rapporten

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de toegangsrechten?

      Toegangsrechten worden in EasySecure gebruikt om te definiëren hoe gebruikers toegang krijgen tot bepaalde deuren of bepaalde registratieterminals mogen bedienen. In EasySecure definiëren we eerst een aantal lagen om deze toegangsrechten op te ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdregistratie rapporten

      In dit artikel laten wij u zien hoe u de verschillende tijdregistratie rapporten binnen de EasySecure software kunt gebruiken.  Klik op "Rapporten" aan de linkerkant in het menu.  Selecteer vervolgens weer "Rapporten" in het uitklapmenu.  Afhankelijk ...
    • EasySecure.cloud - Hoe synchroniseer ik een gebruiker

      Na het toevoegen van een nieuwe gebruiker in uw EasySecure omgeving komt u in het volgende scherm. Synchroniseer gebruiker In dit scherm kunt u verschillende registratiemethoden toevoegen: mobiele kaarten, toegangskaarten, vingerafdrukken, ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werkt de opbouw van locaties, scanners, deuren en zones

      Zodra u bent ingelogd op uw EasySecure omgeving is het menu aan de linkerzijde van uw scherm zichtbaar. Door op het ˅ icoontje te klikken of door op de naam zelf te klikken, kunt u de verschillende menu's verder uitklappen om de submenu's zichtbaar ...