EasySecure - Hoe werken de admin levels?

EasySecure - Hoe werken de admin levels?

Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult u bepaalde menu’s wel of niet zien. Om de admin levels te beheren klikt u op Administratie en vervolgens op Admin Level


Admin levels worden gekoppeld aan een administrator. Doormiddel van een admin level is het mogelijk om aan te geven wat een beheerder wel en niet mag zien binnen de IdentySoft omgeving. Dit maakt het bijvoorbeeld mogelijk om de receptie een account te geven om alleen gebruikers in te scannen en de afdeling administratie alleen toegang te geven tot de rapportage. 


       Dit icoon is het “Bewerk” icoon, door deze aan te klikken opent u de gegevens van het desbetreffende admin level.

       Dit icoon is het “Verwijder” icoon, door deze aan te klikken verwijderd u het admin level volledig uit IdentySoft. Let op, dit is alleen mogelijk als er geen administrator aan gekoppeld is. 


Klik op het “Bewerk” icoon om de gebruiker te openen. Of op "Toevoegen" om een nieuwe gebruiker aan te maken. U komt in het volgende scherm terecht:  


Voer een naam in voor uw 'admin level' en klik op opslaan. U komt op de volgende pagina terecht:


In het bovenstaande overzicht kunt u alle menu's en sub-menu's binnen EasySecure terugvinden. Klik op de schuifknop om een menu zichtbaar te maken binnen het huidige admin level. 

Gebruikers die inloggen onder dit admin level krijgen enkel deze menu items te zien. In het onderstaande voorbeeld ziet u een admin level 'receptie' die alleen het gebruikersoverzicht mag zien en beheren. 



Selecteer de gewenste menu items en klik onderaan de pagina op opslaan. U heeft nu succesvol een nieuw admin level aangemaakt. Het admin level kan nu gekoppeld worden aan een administrator.


Gerelateerde artikelen: 


Heeft u toch nog vragen ? Onze support afdeling staat u graag te woord! 



    • Related Articles

    • EasySecure - Hoe maak in een administrator aan?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • BioStar 2 - Activating Custom Level button

      *Since BioStar ver 2.4, you can only view the Custom Level button ONLY when you login with User ID 1, regardlessof operator level. In this example, you can see how you can/cannot see "Add Custom Level" button via Settings -> Account depending on ...
    • EasySecure - Hoe werken de toegangsrechten?

      De inrichting van uw EasySecure wordt altijd verzorgd door EasySecure International of een getrainde software partner. Onze consultants zorgen voor de volledige in gebruik stelling van uw cloud pakket en het configureren en toevoegen van scanners en ...
    • EasySecure - Hoe werken de tijdschema's?

      De inrichting van EasySecure wordt altijd verzorgd door EasySecure International. Onze consultants zorgen voor de volledige in gebruik stelling van uw cloud pakket en het configureren en toevoegen van scanners en zones.   Ook de toegangsrechten en ...
    • EasySecure - Hoe werken de administrator logs?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...