EasySecure - Hoe kan ik inloggen?

EasySecure.cloud - Hoe kan ik inloggen?




Ga met uw browser naar de volgende webpagina en open uw EasySecure-omgeving: https://easysecure.cloud

U kunt inloggen met een juiste combinatie van bedrijfsnaam, gebruikersnaam en wachtwoord. Let op! Deze gegevens zijn hoofdlettergevoelig.

Wanneer u onze EasySecure software in gebruik neemt, wordt u altijd benaderd door een van onze consultants of gecertificeerde partners. Onze consultants en/of partners zullen ervoor zorgen dat het systeem naar behoren werkt en zullen duidelijke instructies geven over het gebruik van de software. Tijdens deze instructie zullen wij altijd uw eigen inloggegevens aanmaken. Gebruik deze gegevens om in te loggen op de software.

.

  Bent u uw inloggegevens kwijt? Klik dan op de link: "Reset Wachtwoord" of neem contact op met onze support desk.
U kunt ons bereiken per telefoon en e-mail of u kunt direct chatten of een ticket aanmaken vanuit uw EasySecure omgeving of ons helpcenter.

 

support@easysecure.com
+
31 (0) 85 015 0000

    U kunt ook uw vinger gebruiken om in te loggen op uw software omgeving. Let op! Zorg ervoor dat de BioMini USB scanner op de computer is aangesloten en dat de BioMini stuurprogramma goed is geïnstalleerd.

    Voer uw bedrijfsnaam in en klik op de knop 'Biometric Login'. De sensor van de BioMini USB scanner zal oplichten en u kunt uw vinger over het gehele sensor oppervlak plaatsen. Als u correct bent geregistreerd als administrator kunt u nu inloggen op uw software omgeving. 

    Verwante Artikelen:

     

     Heeft u vragen over hoe in te loggen? Neem dan contact op met onze support desk en wij helpen u graag verder.

    U kunt ons bereiken per telefoon of e-mail. U kunt ook direct chatten of een ticket aanmaken binnen uw EasySecure software omgeving of ons helpcenter.

    support@easysecure.com
    + 31 (0) 85 015 0000.


      • Related Articles

      • EasySecure.cloud - Hoe maak ik administrators aan?

        In dit artikel laten wij u zien hoe u administrators kunt aanmaken, bewerken en verwijderen binnen de EasySecure-software. Als iemand een administrator account heeft, kan hij inloggen in de EasySecure-software.  Klik op 'Administrator' aan de ...
      • EasySecure.cloud - Hoe werken de scanner instellingen?

        Onder het menu instellingen kunnen diverse instellingen gewijzigd worden zoals het interval waarop de synchronisatie van gebruikers en log gegevens uitgevoerd moet worden. Deze instellingen sturen onze lokale SCD software aan die binnen elke ...
      • EasySecure.cloud - Hoe kan ik een kaart inlezen met de USB Kaartlezer?

        Na het aanmaken van een gebruiker komt u op de volgende pagina terecht:  Om een vinger in te lezen klikt u aan de rechterzijde onder de sectie 'Mijn Identificatie' op het icoon 'Kaart' Het volgende scherm is nu zichtbaar. Afhankelijk van uw rechten ...
      • EasySecure.cloud - Hoe lees ik een vinger in?

        Na het toevoegen van een nieuwe gebruiker in uw EasySecure omgeving komt u in het volgende scher Om een nieuwe vinger te registreren klikt u op het pictogram 'Vingersjablonen' Het volgende venster wordt zichtbaar:  Selecteer de scanner die u wilt ...
      • EasySecure.cloud - Hoe kan ik toestemming voor biometrie vastleggen in de software?

        Bekijk onze privacy pagina voor de meest recente informatie over dit onderwerp Biometrie staat voor gemak en veiligheid. Geen verloren kaarten, vergeten codes en geen passen in omloop. Veel gemak voor werkgever én werknemer, maar bij ...