Tijdregistratie Rapporten

EasySecure - Hoe werken de tijdregistratie rapporten?

Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult u bepaalde menu’s wel of niet zien. Onder het menu 'Rapporten' kunt u 3 verschillende tijdregistratie rapporten terugvinden:  per periode, per gebruiker, en per groep. 

De verschillende tijdregistratie rapporten zijn hetzelfde opgebouwd maar laten verschillende gegevens zien

  • Het rapport Periode toont de tijdregistratie gegevens van alle gebruikers binnen een bepaalde periode. Dit kan gefilterd worden op een specifieke locatie en kan met of zonder pauzetijden worden weergegeven. 
  • Het rapport Groep toont de tijdregistratie gegevens van alle groepen binnen een bepaalde periode. Dit kan gefilterd worden op een specifieke groep en kan met of zonder pauzetijden worden weergegeven. Ook kan het rapport gesorteerd worden op dag of naam. 
  • Het rapport Gebruiker toont de tijdregistratie gegevens van een specifieke gebruiker binnen een bepaalde periode. Het rapport kan met of zonder pauzetijden worden weergegeven. 


Om een rapport voor meerdere dagen te genereren maakt u gebruik van de 'van' en 'tot velden' : 

 

                  

                                  

In onze tijdregistratie rapporten maakt u een overzicht die naar een Excel-bestand wordt geëxporteerd. In dit Excel rapport ziet u op welke datum en tijd een gebruiker in- of uit heeft geklokt, de totale werktijd en eventueel de pauzetijd. Selecteer het gewenste rapport en pas eventueel extra filters toe voordat u op de knop Genereer klikt om het rapport naar Excel te exporteren.  

Let op!  Het kan gebeuren dat een gebruiker bijvoorbeeld wel is ingeklokt maar niet is uitgeklokt. In dit geval wordt uw regel rood gemaakt en zal het 'Tijdstip uit' op 23:59:59 eindigen.
Als een gebruiker netjes in- en uitgeklokt heeft zal de regel wit zijn zoals u ziet in regel 11 in de onderstaande afbeelding.


Indien er wijzigingen in het rapport nodig zijn kunt u zelf de start en eindtijden aanpassen in het excel overzicht. De berekeningen worden vervolgens automatisch doorgevoerd in de totale werk en pauzetijd. 

 


 


Bij vragen u uiteraard contact opnemen met de support desk van EasySecure International. Wij helpen u graag! 

    • support@easysecure.nl
    • +31(0)85 015 0000

    • Related Articles

    • EasySecure - Tijdregistratie rapport afronden op minuten

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werkt het toegangslog?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werken de administrator logs?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werken de toegangsrechten?

      De inrichting van uw EasySecure wordt altijd verzorgd door EasySecure International of een getrainde software partner. Onze consultants zorgen voor de volledige in gebruik stelling van uw cloud pakket en het configureren en toevoegen van scanners en ...
    • EasySecure - Hoe werken de tijdschema's?

      De inrichting van EasySecure wordt altijd verzorgd door EasySecure International. Onze consultants zorgen voor de volledige in gebruik stelling van uw cloud pakket en het configureren en toevoegen van scanners en zones.   Ook de toegangsrechten en ...