EasySecure.cloud - Tijdregistratie rapport afronden op minuten
Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de
linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu
verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen
zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf
te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s
zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult
u bepaalde menu’s wel of niet zien. Onder het menu 'Instellingen' klikt u op ‘Rapporten’.
- Werktijden afronden op. Wilt u de werktijden afronden op
bijvoorbeeld 5 minuten. Kunt u dat hier instellen. U kunt kiezen tussen:
5, 10, en 15 min en klikt u op ‘opslaan’
- Heeft iemand
08:02:35 gewerkt zal deze afgerond worden naar 08:05:00
- Heeft iemand 08:02:00
gewerkt zal deze afgerond worden naar 08:00:00
Hieronder nog beschreven wat voor functies de andere instellingen hebben.
24 uurs aanwezigheid staat standaard op nee. Als u wel 24 uurs aanwezigheid zet u deze op ‘Ja’.
- Tijdstip begin
dag. Dit geeft aan
wanneer uw tijd begint. Als u deze bijvoorbeeld wijzigt naar 08:00, zal de
in-kloktijd pas berekend worden vanaf 08:00
- Tijdstip einde
dag. Dit geeft aan
wanneer de tijdregistratie moet stoppen.
- Nachtdienst
eindigt: Als je einde
dag bijvoorbeeld op 17:00 en je nachtdienst eindigt op 23:00 zijn dit de
uren die als nachtdienst gerapporteerd worden.
- Converteer logs moet standaard staan op ‘ja’ anders zal de
rapportage niet werken.
- Conversie type kan je wijzigen of je het op basis van 1
locatie wilt zien of als u meerdere locaties heeft op basis van meerdere
locaties
- Sorteer
aanwezigheid op. Hierbij kunt u sorteren op: Datum & tijd, voornaam of achternaam
Bij
vragen u uiteraard contact opnemen met de support desk van EasySecure
International. Wij helpen u graag!
Related Articles
EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdregistratie rapporten
In dit artikel laten wij u zien hoe u de verschillende tijdregistratie rapporten binnen de EasySecure software kunt gebruiken. Klik op "Rapporten" aan de linkerkant in het menu. Selecteer vervolgens weer "Rapporten" in het uitklapmenu. Afhankelijk ...
EasySecure.cloud - Hoe werken de rapport instellingen?
Klik in de menu balk op de knop instellingen en kies vervolgens voor ‘Rapport Instellingen’. U komt op de volgende pagina terecht: Binnen IdentySoft is het mogelijk om via Excel overzichten de tijd te registreren. Hier zijn geen roosters aan ...
EasySecure.cloud - Zeiterfassungsbericht, wie man Minuten aufrundet
Sobald Sie in Ihrer IdentySoft-Umgebung eingeloggt sind, ist das Menü auf der linken Seite sichtbar. Durch Klicken auf das Symbol " oder " können Sie das Menü auf- oder zuklappen. Sobald Sie das Menü aufklappen, werden die Beschreibungen sichtbar. ...
EasySecure.cloud - Hoe werkt de toegangslog?
De toegangslog kan worden gebruikt om te zien wie het systeem heeft gebruikt voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid. U kunt altijd zien welke gebruiker op een bepaalde scanner en locatie werd herkend. Klik op Rapporten in het menu ...
EasySecure.cloud - EasySecure App wachtwoord reset
Indien u niet kunt inloggen in de app wanneer u het wachtwoord bent vergeten gaat u als volgt te werk: 1. Open de EasySecure app op de telefoon. 2. Klik op Wachtwoord vergeten? 3. Vul het email adres in welke eerder is gebruikt om in te loggen in de ...