EasySecure.cloud - Tijdregistratie rapport afronden op minuten
Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de
linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu
verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen
zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf
te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s
zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult
u bepaalde menu’s wel of niet zien. Onder het menu 'Instellingen' klikt u op ‘Rapporten’.
- Werktijden afronden op. Wilt u de werktijden afronden op
bijvoorbeeld 5 minuten. Kunt u dat hier instellen. U kunt kiezen tussen:
5, 10, en 15 min en klikt u op ‘opslaan’
- Heeft iemand
08:02:35 gewerkt zal deze afgerond worden naar 08:05:00
- Heeft iemand 08:02:00
gewerkt zal deze afgerond worden naar 08:00:00
Hieronder nog beschreven wat voor functies de andere instellingen hebben.
24 uurs aanwezigheid staat standaard op nee. Als u wel 24 uurs aanwezigheid zet u deze op ‘Ja’.
- Tijdstip begin
dag. Dit geeft aan
wanneer uw tijd begint. Als u deze bijvoorbeeld wijzigt naar 08:00, zal de
in-kloktijd pas berekend worden vanaf 08:00
- Tijdstip einde
dag. Dit geeft aan
wanneer de tijdregistratie moet stoppen.
- Nachtdienst
eindigt: Als je einde
dag bijvoorbeeld op 17:00 en je nachtdienst eindigt op 23:00 zijn dit de
uren die als nachtdienst gerapporteerd worden.
- Converteer logs moet standaard staan op ‘ja’ anders zal de
rapportage niet werken.
- Conversie type kan je wijzigen of je het op basis van 1
locatie wilt zien of als u meerdere locaties heeft op basis van meerdere
locaties
- Sorteer
aanwezigheid op. Hierbij kunt u sorteren op: Datum & tijd, voornaam of achternaam
Bij
vragen u uiteraard contact opnemen met de support desk van EasySecure
International. Wij helpen u graag!
Related Articles
EasySecure.cloud - Hoe werken de rapport instellingen?
Klik in de menu balk op de knop instellingen en kies vervolgens voor ‘Rapport Instellingen’. U komt op de volgende pagina terecht: Binnen IdentySoft is het mogelijk om via Excel overzichten de tijd te registreren. Hier zijn geen roosters aan ...
EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdregistratie rapporten
In dit artikel laten wij u zien hoe u de verschillende tijdregistratie rapporten binnen de EasySecure software kunt gebruiken. Klik op "Rapporten" aan de linkerkant in het menu. Selecteer vervolgens weer "Rapporten" in het uitklapmenu. Afhankelijk ...
EasySecure.cloud - Zeiterfassungsbericht, wie man Minuten aufrundet
Sobald Sie in Ihrer IdentySoft-Umgebung eingeloggt sind, ist das Menü auf der linken Seite sichtbar. Durch Klicken auf das Symbol " oder " können Sie das Menü auf- oder zuklappen. Sobald Sie das Menü aufklappen, werden die Beschreibungen sichtbar. ...
EasySecure.cloud - Hoe werkt de toegangslog?
De toegangslog kan worden gebruikt om te zien wie het systeem heeft gebruikt voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid. U kunt altijd zien welke gebruiker op een bepaalde scanner en locatie werd herkend. Klik op Rapporten in het menu ...
EasySecure.cloud - Hoe kan ik toestemming voor biometrie vastleggen in de software?
Bekijk onze privacy pagina voor de meest recente informatie over dit onderwerp Biometrie staat voor gemak en veiligheid. Geen verloren kaarten, vergeten codes en geen passen in omloop. Veel gemak voor werkgever én werknemer, maar bij ...