Aanwezigheidsoverzicht

EasySecure - Hoe werkt het aanwezigheidsoverzicht?

Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult u bepaalde menu’s wel of niet zien. Onder het menu 'Rapporten' met het sub kopje ‘Aanwezigheidsoverzicht’ kunt u het volgende overzicht terugvinden. 


Onder het kopje 'Aanwezigheidsoverzicht’ ziet u gebruikers die momenteel zijn in- en uitgeklokt. U heeft altijd een actueel overzicht van de personen die in uw pand aanwezig zijn en wie hoe laat het pand heeft verlaten. Door op de knop 'Exporteer Aanwezigheidsoverzicht' te klikken kunt u deze gegevens direct exporteren naar een PDF bestand. 





U kunt eventueel nog extra filters toepassen door een specifieke locatie, zone of gebruiker te selecteren. 
Het is ook mogelijk om de verschillende kolommen voor aanwezig / uitgeklokt / afwezig in- of uit te schakelen. Dit doet u door het schuifje aan de bovenzijde van het rapport op YES of NO te zetten. 

  • Aanwezig - Hier komen de gebruikers te staan die momenteel zijn ingeklokt. De tijd waarop de gebruiker heeft ingeklokt zal naast de naam worden weergeven.
  • Uitgeklokt - Hier worden de gebruikers weergegeven die aanwezig zijn geweest maar inmiddels het pand hebben verlaten. Het tijdstip van vertrek zal naast de naam worden weergegeven. 
  • Afwezig - Hier worden gebruikers weergegeven die niet geklokt hebben en niet aanwezig zijn in het pand.

Bij vragen kunt u uiteraard contact opnemen met de support desk van EasySecure International. Wij helpen u graag! 



    • Related Articles

    • EasySecure - Hoe kan iemand handmatig als aanwezig of afwezig markeren?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar.  Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werkt het toegangslog?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werken de tijdregistratie rapporten?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werkt het overzicht toegangsrechten?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure - Hoe werkt het privacy menu?

      In dit artikel laten wij u zien hoe ons 'privacy' menu werkt en welke instellingen er mogelijk zijn.  Allereerst klikt u in uw EasySecure omgeving op Privacy.  Het volgende scherm zal te zien zijn:  Log verwijderen Het log kan automatisch worden ...