Deze melding komt vaak op bij het handmatig herstarten of bij de eerste keer opstarten van de BioStar Software na installatie.
Hieronder een aantal oplossingen voor dit probleem:
1. De BioStar Server Config is niet geopend als administrator.
Sluit de BioStar Server Config en open deze door eerst op de rechtermuisknop te klikken en vervolgens "Als administrator uitvoeren" te klikken.
Hierna zal gevraagd worden om dit toe te staan ja of nee. Het kan overigens zijn dat hier om administrator gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd worden als de gebruiker geen administrator is op de betreffende PC. (Deze administrator gegevens zijn in bezit van de systeembeheerder van de PC's)
2. Het kan zijn dat er een fout is opgetreden met de SQL server tijdens opstarten van de BioStar server. Controleer dit door te gaan naar Start -> Uitvoeren -> Services.msc -> SQLSERVER (SQLExpress) of SQLSERVER (BSSERVER) en vervolgens rechtermuisknop op start.
3. Als er helemaal geen database is aangemaakt (dit is het herkennen aan het feit dat BioStar server config nergens te vinden is of er geen enkele SQLServer te vinden is in de Serviceslijst) kunt u dit herstellen door de BioStar Setup nogmaals uit te voeren en te kiezen voor repareren.
Lukt het hierna nogsteeds niet om BioStar draaiend te krijgen? Neem dan contact op met de Support afdeling!
support@easysecure.nl
+31 (0)85 015 0000