BioLite Solo - Ik kom niet meer in het menu, hoe kan ik resetten?
De BioLite Solo is een standalone product binnen de Suprema productlijn. Er is geen software beschikbaar en alle gebruikers, vingers en codes worden toegevoegd via het menu van de scanner zelf.
Om in het menu van de BioLite Solo te komen klikt u op de knop menu en plaatst u vervolgens uw administrator vinger of voert u een administrator code in. Wanneer die vinger of code niet meer beschikbaar is dan is toegang tot het menu niet meer mogelijk. Uiteraard is er wel een manier om te resetten!
Om een eenmalig toegang te krijgen tot het menu
moet er een challenge code worden opgehaald. Dit gaat als volgt:
- Druk op de volgende navigatie toetsen: <,
<,>, > ([<] 2 keer, [>] 2 keer) om in de ‘escape mode’ te
komen.
- Klik nu de volgende cijferreeks in om een
challenge code aan te maken: 2, 9, 5,2, 9, 0, 5, 9, 5, 2, 5. Klik
op “OK”
- De code komt nu in beeld te staan. Stuur
deze code naar EasySecure: info@easysecure.nl
EasySecure zal een eenmalig paswoord terugsturen. Herhaal de bovenstaande
stappen niet nadat de code is gecreëerd en laat
het apparaat altijd aan staan! Het kan enige tijd duren
voordat het eenmalige wachtwoord bekend is.
Na het ontvangen van het paswoord moet dit ingevoerd worden in het menu van de
BioLite Solo.
- Klik op de “esc” toets zodat je weer in het hoofd menu komt.
- Klik op de volgende navigatietoetsen: >, >,
<, < en vul het paswoord in. Klik op “OK”
- Als het wachtwoord correct is ingevoerd komt
u gelijk in het menu terecht. Let op! Het wachtwoord werkt maar één keer.
Als u uit het menu gaat of het wachtwoord verkeerd intoetst moet u weer
een nieuwe challenge code aanvragen en opsturen.
- Lees nu een nieuwe administrator in via het
gebruikers menu om weer altijd toegang tot het menu te krijgen.
- Of kies in het menu voor ‘Delete User DB
(Device -> System ->Delete user DB). Nu zijn alle gebruikers
verwijderd en kunnen er nieuwe administrators worden aangemaakt.
In de bijlage van dit artikel kunt u de instructies downloaden in .PDF formaat.
LET OP!
De BioLite Solo is niet meer nieuw leverbaar.
De Challenge code kan nog wel worden aangevraagd echter dienen wij € 200,- ex BTW door te belasten.
Tevens willen wij weten waar en wanneer deze scanner is gekocht, dit vanwege veiligheidsreden.
Bestaande klanten kunnen bij ons op rekening kopen, betreft het een eerste levering dan werken wij met betaling vooruit.
Related Articles
BioLite Solo - I can not enter the scanner menu, how to reset?
The BioLite Solo is a standalone product from Suprema. The standalone scanner can not be connected to the BioStar software and the management of all passwords en fingers has to be done from the scanner menu itself. When the password is lost and you ...
Biostar 2 - BioLite Solo - Ich bin nicht mehr im Menü, wie kann ich zurücksetzen?
Der BioLite Solo ist ein eigenständiges Produkt innerhalb der Suprema-Produktlinie. Es ist keine Software verfügbar und alle Benutzer, Finger und Codes werden über das Menü des Scanners selbst hinzugefügt. Um auf das Menü des BioLite Solo ...
EasySecure.cloud - Hoe kan ik inloggen?
Ga met uw browser naar de volgende webpagina en open uw EasySecure-omgeving: https://easysecure.cloud U kunt inloggen met een juiste combinatie van bedrijfsnaam, gebruikersnaam en wachtwoord. Let op! Deze gegevens zijn hoofdlettergevoelig. Wanneer u ...
EasySecure.cloud - Hoe maak ik administrators aan?
In dit artikel laten wij u zien hoe u administrators kunt aanmaken, bewerken en verwijderen binnen de EasySecure-software. Als iemand een administrator account heeft, kan hij inloggen in de EasySecure-software. Klik op 'Administrator' aan de ...
EasySecure.cloud - Hoe werken de administrator logs?
Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...