Tijdregistratie Rapporten

EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdregistratie rapporten




In dit artikel laten wij u zien hoe u de verschillende tijdregistratie rapporten binnen de EasySecure software kunt gebruiken. 

  1. Klik op "Rapporten" aan de linkerkant in het menu. 
  2. Selecteer vervolgens weer "Rapporten" in het uitklapmenu. 

Afhankelijk van uw beheerdersniveau ziet u meerdere soorten rapporten in het overzicht. Aan de bovenzijde van uw scherm kunt u een selectie maken uit verschillende tijdregistratie rapporten. 

Alle rapporten zijn op precies dezelfde manier opgebouwd, maar ze geven verschillende informatie weer. 

  1. Het rapport 'Tijdregistratie - Periode' toont de tijdregistratiegegevens van alle gebruikers binnen een bepaalde periode. Dit kan worden gefilterd op een specifieke locatie en kan worden gegenereerd met of zonder pauzetijden.
  2. Het rapport 'Tijdregistratie - Groep' toont de tijdregistratiegegevens van alle gebruikers binnen een bepaalde periode. Dit kan worden gefilterd op een specifieke groep en kan worden gegenereerd met of zonder pauzetijden.
  3. Het rapport "Tijdregistratie - Gebruiker" toont de tijdregistratiegegevens van een specifieke gebruiker binnen een bepaalde periode. Dit rapport kan met of zonder pauzetijden worden gegenereerd.
  4. Het rapport "Tijdregistratie - Aannemer" toont de tijdregistratiegegevens van een specifieke ingehuurde aannemer of onderaannemer binnen een bepaalde periode. Dit rapport kan met of zonder pauzetijden worden gegenereerd.  
Om een rapport voor meerdere dagen te genereren kunt u gebruik maken van de 'van' en 'tot' velden in het rapportselectiescherm. Klik op de knop "Genereer rapport" om het Excel-rapport te openen. Of klik op de knop "Genereerrapport - met pauzetijden" om het rapport inclusief de pauzetijden te exporteren. 

 

                  

                                

   Onze tijdregistratie rapporten worden altijd geĆ«xporteerd naar eenvoudige en duidelijke Excel-overzichten. Onze tijdregistraties worden niet vergeleken met ploegen diensten. Wij weten niet of een gebruiker te vroeg of te laat komt.

Het EasySecure platform is volledig geĆÆntegreerd met meer dan 100 software pakketten voor planning en salarisadministratie. De urenregistratie wordt automatisch gesynchroniseerd met de gewenste WFM / Planning software binnen uw bedrijf / branche.

Neem een kijkje op onze marktplaats om alle mogelijke integraties te ontdekken.


Bij het genereren van een van onze tijdregistratie rapporten zult u de volgende informatie zien. 


  1. Aan de bovenzijde van het scherm ziet u de geselecteerde filters. In dit geval hebben we ons kantoor in Rotterdam en Dusseldorf geselecteerd en een rapport gegenereerd voor 03-08-2022. 
  2. Hieronder ziet u de begintijd en eindtijd. Dit wordt automatisch berekend tot een totale werktijd per gebruiker, per dag en in totaal.
  3. U kunt de werktijden binnen het Excel-document bewerken. Als u een begin- of eindtijd van een gebruiker wijzigt, worden de berekeningen automatisch in het Excel-rapport verwerkt. 
Wat als iemand vergeet in of uit te klokken? 
Als iemand vergeet in te klokken of uit te klokken, zullen wij automatisch een begin- of eindtijd genereren aan het begin of einde van de dag.
Automatisch gegenereerde records zijn gemarkeerd als rood in het rapport.

 


 

  1. Als een gebruiker aan het eind van de dag vergeet uit te klokken, genereren we een automatische uitlooptijd van 23:59:59 , gemarkeerd in rood.
  2. Als een gebruiker vergeet in te klokken aan het begin van de dag, genereren we een automatische inpintijd van 00:00:01 gemarkeerd in rood. 

U kunt de begin- of eindtijd in het Excel-rapport aanpassen. Breng de gebruiker op de hoogte van het feit dat hij vergeten is in of uit te klokken, om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt. 

Verwante Artikelen:

EasySecure.cloud - Tijdregistratie rapport afronden op minuten


   Heeft u nog vragen over de tijdregistratie rapporten? Neem contact op met onze support desk en wij helpen u graag verder.

U kunt ons bereiken per telefoon of e-mail. U kunt ook direct chatten of een ticket aanmaken binnen uw EasySecure software omgeving of ons helpcenter.

support@easysecure.com

+ 31 (0) 85 015 0000.

    • Related Articles

    • EasySecure.cloud - Hoe werkt de toegangslog?

      De toegangslog kan worden gebruikt om te zien wie het systeem heeft gebruikt voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid. U kunt altijd zien welke gebruiker op een bepaalde scanner en locatie werd herkend.  Klik op Rapporten in het menu ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdschema's?

      Tijdschema's kunnen worden gebruikt om toegangsgroepen aan te sluiten.. U kunt bepalen welke groepen welke deuren tussen welke tijden kunnen betreden. Bijvoorbeeld: een groep met de naam 'werknemers' heeft alleen toegang tot bepaalde deuren van ...
    • EasySecure.cloud - Tijdregistratie rapport afronden op minuten

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...
    • EasySecure.cloud - Hoe synchroniseer ik een gebruiker

      Na het toevoegen van een nieuwe gebruiker in uw EasySecure omgeving komt u in het volgende scherm. Synchroniseer gebruiker In dit scherm kunt u verschillende registratiemethoden toevoegen: mobiele kaarten, toegangskaarten, vingerafdrukken, ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de administrator logs?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...