EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdschema's?

EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdschema's?





Tijdschema's kunnen worden gebruikt om toegangsgroepen aan te sluiten.. U kunt bepalen welke groepen welke deuren tussen welke tijden kunnen betreden. Bijvoorbeeld: een groep met de naam 'werknemers' heeft alleen toegang tot bepaalde deuren van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00.

U kunt ook tijdschema's gebruiken om een deur open periode in te stellen. Bijvoorbeeld: een deur zal automatisch geopend worden tussen 08:30 en 17:00 van maandag tot vrijdag. Buiten de periode dat de deur open is, moet u een kaart, mobiele telefoon of andere identificatie gebruiken om de deur te openen.

In dit artikel leggen wij uit hoe u tijdschema's in de software kunt toevoegen en bewerken.
  1. Klik op Toegang in het menu aan de linkerkant van uw scherm.
  2. Klik op Time Schedules in het submenu.
  3. U komt nu in het tijdschema-overzicht.

 

  1. U kunt het pictogram Toevoegen gebruiken om een nieuw tijdschema te maken.
  2. U kunt het Bewerken pictogram gebruiken om een bestaand schema te bewerken.
  3. U kunt het pictogram Verwijderen gebruiken om een bestaand tijdschema te verwijderen. De verwijderfunctie is alleen beschikbaar als aan het tijdschema geen toegangsrechten zijn gekoppeld. 
Nadat u op toevoegen hebt geklikt, komt u in het volgende scherm:
  1. Voer een naam in voor het tijdschema. Bijvoorbeeld 'Werknemerstijden'. 
  2. Met het toevoegen icoontje kunt u of meerdere tijdschema's per dag toevoegen. 
  3. Bijvoorbeeld: klik op toevoegen naast 'Maandag' om een begin- en eindtijd aan te maken van 08:30 tot 17:00. Indien gekoppeld aan een toegangsgroep zal deze groep toegang hebben op maandag van 08:30 tot 17:00. Voor en na deze tijden zal de gebruiker de toegang geweigerd worden.
  4. U kunt ook twee of meer schema's per dag toevoegen.
  5. Bijvoorbeeld: klik op toevoegen naast 'dinsdag' om een begin- en eindtijd te maken van 08:30 tot 11:00. U kunt nogmaals op toevoegen klikken om een ander schema toe te voegen van 13:00 tot 17:00. Wanneer deze gebruiker aan een toegangsgroep is gekoppeld, zal hij toegang hebben van 08:30 tot 11:00 en van 13:00 tot 17:00.
  6. Klik op opslaan als u klaar bent met het toevoegen van de tijdschema's
Verwante Artikelen:
  1. EasySecure.cloud - Hoe werken de toegangsrechten?
  2. EasySecure.cloud - Hoe voer ik een complete synchronisatie uit

 Heeft u nog vragen over de tijdschema's? Neem contact op met onze support desk en wij helpen u graag verder.

U kunt ons bereiken per telefoon of e-mail. U kunt ook direct chatten of een ticket aanmaken binnen uw EasySecure software omgeving of ons helpcenter.

support@easysecure.com
+ 31 (0) 85 015 0000.



    • Related Articles

    • EasySecure.cloud - Hoe werken de toegangsrechten?

      Toegangsrechten worden in EasySecure gebruikt om te definiëren hoe gebruikers toegang krijgen tot bepaalde deuren of bepaalde registratieterminals mogen bedienen. In EasySecure definiëren we eerst een aantal lagen om deze toegangsrechten op te ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werkt de toegangslog?

      De toegangslog kan worden gebruikt om te zien wie het systeem heeft gebruikt voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid. U kunt altijd zien welke gebruiker op een bepaalde scanner en locatie werd herkend.  Klik op Rapporten in het menu ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werkt de opbouw van locaties, scanners, deuren en zones

      Zodra u bent ingelogd op uw EasySecure omgeving is het menu aan de linkerzijde van uw scherm zichtbaar. Door op het ˅ icoontje te klikken of door op de naam zelf te klikken, kunt u de verschillende menu's verder uitklappen om de submenu's zichtbaar ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de scanner instellingen?

      Onder het menu instellingen kunnen diverse instellingen gewijzigd worden zoals het interval waarop de synchronisatie van gebruikers en log gegevens uitgevoerd moet worden. Deze instellingen sturen onze lokale SCD software aan die binnen elke ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdregistratie rapporten

      In dit artikel laten wij u zien hoe u de verschillende tijdregistratie rapporten binnen de EasySecure software kunt gebruiken.  Klik op "Rapporten" aan de linkerkant in het menu.  Selecteer vervolgens weer "Rapporten" in het uitklapmenu.  Afhankelijk ...