EasySecure.cloud - Hoe werken de rapport instellingen?

EasySecure.cloud - Hoe werken de rapport instellingen?

Klik in de menu balk op de knop instellingen en kies vervolgens voor ‘Rapport Instellingen’. U komt op de volgende pagina terecht: 


 

Binnen IdentySoft is het mogelijk om via Excel overzichten de tijd te registreren. Hier zijn geen roosters aan gekoppeld, geen regels en afrondingen aan verbonden maar de tijd tussen uw begin / eindtijd en eventueel uw pauzetijd wordt weergegeven in verschillende Excel documenten. Onder het menu ‘Rapport Instellingen’ kunt u diverse zaken instellingen vinden die invloed hebben op de uitkomst van uw rapport. 


Wilt u meer dan een Excel overzicht? Ook dat is mogelijk! Neem nu contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij hebben veel integratie partners beschikbaar waar de tijdregistratie (zonder dubbele invoer) naadloos doorloopt naar uw planning en verloning. Neem voor meer informatie contact op met EasySecure International:



§  Tijdstip begin dag:

Deze instelling staat standaard ingesteld op 00:00:00. De nieuwe dag begint na middernacht en iedereen die voor die tijd nog als aanwezig stond aangemeld zal automatisch worden afgemeld. Deze instelling kunt u vrijwel altijd zo laten staan. De enige uitzondering is dat uw werktijden standaard tot bijvoorbeeld 01:00:00 doorlopen. Het is dan verstand om het ‘begin’ van een nieuwe dag bijvoorbeeld in te stellen om 02:00:00 zodat alles wel succesvol blijft doorlopen. 


§ 
Tijdstip einde dag:

Deze instelling staat standaard ingesteld op 23:59:59. De dag eindigt om 23:59 en iedereen die voor die tijd nog als aanwezig stond aangemeld zal automatisch worden afgemeld. Deze instelling kunt u vrijwel altijd zo laten staan. De enige uitzondering is dat uw werktijden standaard tot bijvoorbeeld 01:00:00 doorlopen. Het is dan verstand om het ‘eind’ van een nieuwe dag bijvoorbeeld in te stellen om 01:59:59 zodat alles wel succesvol blijft doorlopen.


§ 
Nachtdienst eindigt:

Deze instelling is alleen van toepassing zodra u de instelling ‘verwerking log’ op ‘nachtdienst’ heeft staan. Zodra u deze instelling vervolgens instelt op bijvoorbeeld 05:00:00 dan kunt u de nachtdienst rapporten door laten lopen tot deze tijd. Iedereen die na 05:00 nog als aanwezig staat aangemeld zal automatisch worden afgemeld.


§ 
Converteer logs:

Als u met de tijdregistratie rapporten of aanwezigheidsoverzichten binnen IdentySoft werkt dan moet converteer logs altijd op YES staan.\ ndien u geen gebruik maakt van de rapporten dan kunt u deze instelling op NO zetten. Er worden dan geen berekeningen uitgevoerd op de klokkingen in het systeem. 


§  Verwerking Log:

Laat deze instelling op ‘standaard’ staan voor de berekening van uw tijdregistratie overzichten. Indien u gebruikt wilt maken van de nachtdienst functionaliteit kies dan voor ‘nachtdienst’.

Klik na het wijzigen van deze gegevens onderaan uw pagina op de knop opslaan

    • Related Articles

    • EasySecure.cloud - Hoe werken de scanner instellingen?

      Onder het menu instellingen kunnen diverse instellingen gewijzigd worden zoals het interval waarop de synchronisatie van gebruikers en log gegevens uitgevoerd moet worden. Deze instellingen sturen onze lokale SCD software aan die binnen elke ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdregistratie rapporten

      In dit artikel laten wij u zien hoe u de verschillende tijdregistratie rapporten binnen de EasySecure software kunt gebruiken.  Klik op "Rapporten" aan de linkerkant in het menu.  Selecteer vervolgens weer "Rapporten" in het uitklapmenu.  Afhankelijk ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de toegangsrechten?

      Toegangsrechten worden in EasySecure gebruikt om te definiëren hoe gebruikers toegang krijgen tot bepaalde deuren of bepaalde registratieterminals mogen bedienen. In EasySecure definiëren we eerst een aantal lagen om deze toegangsrechten op te ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de tijdschema's?

      Tijdschema's kunnen worden gebruikt om toegangsgroepen aan te sluiten.. U kunt bepalen welke groepen welke deuren tussen welke tijden kunnen betreden. Bijvoorbeeld: een groep met de naam 'werknemers' heeft alleen toegang tot bepaalde deuren van ...
    • EasySecure.cloud - Hoe werken de administrator logs?

      Zodra u bent ingelogd in uw EasySecure omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon ...