EasySecure International

            i3.IdentySoft.com - Hoe kan ik een complete synchronisatie uitvoeren?


            Zodra u bent ingelogd in uw IdentySoft omgeving is aan de linkerzijde het menu zichtbaar. Door op het » of « icoon te klikken kunt u het menu verder in- of uitklappen. Zodra u het menu uitklapt worden de omschrijvingen zichtbaar. Door op het ˅ icoon te klikken of door op de naam zelf te klikken kunt u de verschillende menu’s verder uitklappen om de submenu’s zichtbaar te maken. Afhankelijk van de rechten die het account heeft zult u bepaalde menu’s wel of niet zien. Om het toegangsrechten menu te openen klikt u eerst op Toegang vervolgens op ToegangsrechtenU ziet het volgende scherm:


            Let op! In dit artikel behandelen wij de totale synchronisatie. De inrichting van de toegangsregel behandelen wij in het volgende artikel. 

            Om een totale synchronisatie uit te voeren selecteert u eerst bovenaan u scherm de juiste locatie. De totale synchronisatie kan alleen worden uitgevoerd vanaf de locatie waar de scanners fysiek aanwezig zijn. (LAN)

            Zodra u de locatie heeft geselecteerd worden aan de rechterzijde alle toegevoegde scanners binnen uw locatie zichtbaar. De synchronisatie zal standaard voor alle scanners binnen uw locatie worden uitgevoerd. Alle scanners worden dan opnieuw gevuld met de meest recente toegangsrechten, tijdzone's en gebruikers. 



            Het is ook mogelijk om een totale sync uit te voeren voor één of enkele scanners. Klik hiervoor op de gewenste scanner in het menu aan de rechterzijde. De geselecteerde scanners lichten blauw op.



            Klik nu onderaan de pagina op de knop SYNC om de totale synchronisatie uit te voeren. Er komt een wachtscherm naar voren met het volgende icoon:



            Wacht altijd tot de synchronisatie is voltooid en de melding succesvol gesynchroniseerd in beeld komt. Let op! afhankelijk van het aantal scanners en gebruikers kan er flink wat tijd overheen gaan voordat alle scanners zijn bijgewerkt. Sluit nooit de browser af gedurende een synchronisatie anders kan het zijn dat niet alle gegevens zijn opgeslagen in de scanner(s). 

            Nadat de melding succesvol gesynchroniseerd in beeld is gekomen zijn de scanner(s) volledig bijgewerkt. De nieuwe toegangsrechten, tijdschema's en groepen zijn bijgewerkt. 
            Als er een enkele gebruiker naar de scanner(s) toegestuurd moet worden raden wij aan om een enkele synchronisatie uit te voeren. Meer informatie over een enkele synchronisatie kunt u vinden in het volgende artikel

            Heeft u nog vragen? Komt er onverhoopt een foutmelding in beeld bij het uitvoeren van een totale synchronisatie? Wij staan u graag te woord!
            Gerelateerde artikelen:
            • Hoe werken de tijdschema's? - In dit artikel kunt u meer informatie terugvinden over het aanmaken en bewerken van verschillende tijdzones. Deze eerder aangemaakte tijdzones kunt u koppelen aan uw toegangsrechten.
            • Hoe werken de toegangsrechten? - In dit artikel kunt u meer informatie terugvinden over het aanmaken en beheren van de toegangsrechten binnen IdentySoft. 
            • Hoe is IdentySoft ingericht?- In dit artikel kunt u meer informatie vinden over de opbouw van IdentySoft en hoe de verschillende locaties, scanners en zones aan elkaar worden gekoppeld. 
            • Hoe voer ik een synchronisatie per persoon uit? - In dit artikel leest u hoe u een synchronisatie per persoon uit kunt voeren binnen het systeem. Wij raden ten zeerste aan om in het dagelijkse gebruiker de synchronisatie per persoon te gebruiken in plaats van de totale synchronisatie. 

            Helpful?  
            Help us to make this article better
            0 0