EasySecure.cloud - Hoe synchroniseer ik een gebruiker

EasySecure.cloud - Hoe synchroniseer ik een gebruiker



Na het toevoegen van een nieuwe gebruiker in uw EasySecure omgeving komt u in het volgende scherm.

Synchroniseer gebruiker

In dit scherm kunt u verschillende registratiemethoden toevoegen: mobiele kaarten, toegangskaarten, vingerafdrukken, gezichtssjablonen, toegangscodes en nummerplaten. U kunt ook bepalen waar en wanneer deze gebruiker toegang heeft. 

Alle terminals voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid binnen het EasySecure platform hebben hun eigen geheugen. Alle wijzigingen moeten gesynchroniseerd worden met de toestellen. Mocht er ooit een probleem zijn in de bedrading of de internetverbinding dan zal dit nooit invloed hebben op de registratie. 

Als u gebruikersinformatie wijzigt moet je de gebruiker opnieuw synchroniseren. Als u de toegangsrechten wijzigt of een nieuwe kaart toevoegt, moet u de gegevens synchroniseren. 

 

  1. Klik op de knop Opslaan pictogram linksboven in het gebruikersscherm nadat u informatie in het gebruikersscherm hebt gewijzigd.
  2. Klik op Synchroniseer gebruiker.
  3. Als een gebruiker met meerdere locaties is verbonden, moet u eerst de locatie selecteren. 
  4. Rechtsonder op het scherm ziet u een synchronisatiebericht. 
  5. De synchronisatie zal beginnen. 
  6. De melding wordt groen en toont succes om aan te geven dat de synchronisatie met succes is uitgevoerd. 
 




Synchroniseer alle gewijzigde informatie

U kunt ook alle gewijzigde informatie direct synchroniseren. Als u meerdere nieuwe gebruikers, nieuwe kaarten of gewijzigde toegangsrechten hebt toegevoegd, kunt u op deze knop klikken om alle wijzigingen te synchroniseren. Deze functie is beschikbaar in het gebruikersoverzicht.

  1. Klik op Gebruikers in het menu aan de linkerkant van het scherm.
  2. Selecteer Gebruikers opnieuw in het dropdown menu. 
  3. U komt nu op de gebruikersoverzichtspagina. 
  4. Aan de bovenkant is er een knop: Synchroniseer alle wijzigingen. Klik op deze knop om alle nieuwe informatie te synchroniseren. 
  5. Als er meerdere locaties zijn aangesloten, moet u eerst een locatie kiezen.
  6. De synchronisatie zal beginnen. 
  7. De melding wordt groen en toont succes om aan te geven dat de synchronisatie met succes is uitgevoerd. 
 




Verwante artikelen:


   Heeft u nog vragen over vingerinschrijving? Neem contact op met onze support desk en wij helpen u graag verder.

U kunt ons bereiken per telefoon of e-mail. U kunt ook direct chatten of een ticket aanmaken binnen uw EasySecure software omgeving of ons helpcenter.

support@easysecure.com
+ 31 (0) 85 015 0000.








    • Related Articles

    • EasySecure.cloud - Hoe voer ik een complete synchronisatie uit

      In dit artikel laten wij u zien hoe u een volledige synchronisatie van het systeem kunt uitvoeren. Alle terminals voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid binnen het EasySecure platform hebben hun eigen geheugen. Alle wijzigingen moeten ...
    • EasySecure.cloud - Hoe kan ik gebruikers toevoegen, bewerken of verwijderen

      Nadat u ingelogd bent in uw EasySecure-omgeving vindt u de menubalk aan de linkerkant van de applicatie. Door te klikken op de " of " te klikken kunt u het menu uitbreiden of minimaliseren. Zodra u het menu uitbreidt ziet u de volledige ...
    • EasySecure.cloud - Hoe lees ik een vinger in?

      Na het toevoegen van een nieuwe gebruiker in uw EasySecure omgeving komt u in het volgende scher Om een nieuwe vinger te registreren klikt u op het pictogram 'Vingersjablonen' Het volgende venster wordt zichtbaar:  Selecteer de scanner die u wilt ...
    • EasySecure.cloud - Hoe lees ik een gezicht in

      Na het aanmaken van een gebruiker komt u op de volgende pagina terecht:  Om een nieuw gezichtssjabloon in te schrijven moet u klikken op Gezichtssjablonen. U ziet nu het volgende venster: Selecteer de gezichtsherkenningsscanner (FaceStation / ...
    • EasySecure.cloud - Hoe voeg ik een Suprema mobiele kaart toe?

      EasySecure -Hoe voeg ik een Suprema Mobile Card toe en hoe download ik deze?   Met Suprema Mobile Access kunt u uw eigen smartphone gebruiken als sleutel om toegang te krijgen tot deuren, aanwezigheid te registreren, tijd te registreren en nog veel ...