EasySecure International

            BioStar 2 - Hoe verhelp ik problemen bij het inlezen met de BioMini

            In dit document willen we graag uitlegen hoe u problemen kunt verhelpen wanneer u een probleem opmerkt tijdens het inlezen met de BioMini bij inlezen in BioStar 2.  

            Voordat we beginnen gaan we er vanuit dat de driver (Sup_Fingerprint_Driver_v2.0.1.exe) is geinstalleerd en dat het apparaat gevonden kan worden in de apparaatlijst van BioStar 2 en in de Windows Device Manager. 

            Oorzaak

            Dit probleem kan voorkomen wanneer het BioMini-Agent.exe*32 proces actief is maar niet genoeg rechten heeft.


            Oplossing

            1. Open de “Windows Task manager” en zorg dat u het proces “BioMini-Agent.exe*32” stopt/ afsluit. 

             

            2. Ga hierna naar Windows Start > All Progamma's > Opstarten en klik met de rechtermuisknop op BioMini Agent en selecteer hierna Properties/ Eigenschappen. 
             

            3. In het tabblad Compatibility/ Compatibiliteit, vink hier de optie Run this program as an administrator aan en klik op OK om de instelling op te slaan. 
             

            Helpful?  
            Help us to make this article better
            0 0