EasySecure International

            BioStar 1 - Hoe verhelp ik foutmeldingen gerelateerd aan de BioStar SE Licentie


            -24 = INITIALIZATION: DRIVER FAILED OR BUSY

             

            Bovenstaande melding zal verschijnen op het moment dat de CrypKey License service niet correct draait op de betreffende machine. Het is belangrijk dat deze service geinstalleerd is met administrator rechten, dit kan als volgt gedaan worden: 

            1. Ga naar de map C:\Program Files\BioStar\Server\Support\CrypKey License Service\SetupEx.exe en start SetupEx.exe met administrator rechten (rechtermuisknop 'Als administrator uitvoeren'.

            2. Herstart de machine nadat deze stappen uitgevoerd zijn.


            -118 = THIS OPERATION IS ONLY ALLOWED WHILE RUNNING LOCAL MODE, NOT DRIVESHARE CLIENT MODE

             

            Als de licentie opgevraagd wordt vanaf Remote PC Software dan zal bovenstaande foutmelding verschijnen omdat er niet genoeg rechten zijn. Dit kan ook gebeuren op het moment dat de CrypKey License service geinstalleerd is met een account dat geen administrator rechten heeft. 
            De volgende stappen kunnen gevolgd worden om dit probleem te verhelpen: 

            1. Zorg ervoor dat de rechten van de Remote PC Software naar het hoogst mogelijke niveau aangepast worden. Als er geen dergelijke optie is in het programma, vraag dan of de klant (Lokaal gebruikersaccount) de BioStar software licentie zelf direct opvraagd op zijn/ haar PC.

             
            2. Als de eerste stap het probleem niet oplost, volg dan de stappen hieronder:  

            1) Ga naar Control Panel > Administrative Tools > Services en stop de CrypKey License service. 
            2) Ga naar Start > Run en type CMD om het commando scherm (DOS) te openen. Type hier sc delete “CrypKey License”
            3) Ga naar de volgende map C:\Program Files\BioStar\Server\Support\CrypKey License Service\SetupEx.exe en voer SetupEx.exe uit met administrator rechten (rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren'. 
            4) Herstart de betreffende machine. 
            5) Vraag de Site Code aan. 

            Helpful?  
            Help us to make this article better
            0 0